Terkilan Dengan Si Dia


Assalamualaikum semua . Mulakan hari anda dengan senyuman . Tabahkan hati anda dengan dugaan yg sedang datang dan yang bakal anda tempuhi . Semoga sihat semuanya Syiqah doakan . Japp , bagi 1 minit kat Syiqah , nk jerit kuat-kuat . aarrrggghhhhhhhhhh !! Huh , okey dah . Tak de tempat laen nk jerit , so kat sini la tempat yg terbaik . Rasa mcam nk jerit kuat-kuat dekat gunung tu jer . Hurm , sabar-sabar . BE STRONG Syiqah !  

Korang ada tak yang baru je putus cinta a.k.a clash dengan BF/GF korang ? Ada ye ? Kuatkan semangat dan tbahkan hati tau . Jadi mcm syiqah . Doa banyak-banyak dan insyaALLAH korang boleh hadapi nye . Hurm , rase nk menangis jer . Tau tak nape ? Mesti la tak tau kan ? Sebenarnye , Syiqah terkilan sngat dengan Dia yg sekarang da jadi EX BF syiqah . Terkilan sangat-sangat ! Terima kasih diucapkan untuk awak sebab da buat saya mcm ni . Tak sangka awk akn buat saya mcam ni . Harapan yang saya bagi kat awak semuanya dah hancur lebur !

Hubungan kami cuma dapat bertahan selama 1 tahun 2 minggu 3 hari . Ya ALLAH , sayangnye nk putus kan hbungan yang da lame ni . Tapi , saya hnya mampu berserah dan terima dengan seadanye ape yg awak nak . Paling terkilan bile saya dapat mesej dari awak , yg mengatakan "bo2 lh.. Malas dah fikir pasal gewe.. Kite saem lh.. Nk belaja dulu.." Terus jatuh berderai air mata saya awak tau tak ? Lau sebab nak belaja awak ptuskan hbungan ni , kenape tak ptuskan dari awal-awal lagi ? Time kite tengah same-same busy dup belaja dulu ? Pengorbanan saya , tak pernah awak hargai ! Takpe la , saya terima kalau tu yang awak nak . Saya tau awak dah ada orang laen . Kan ? Lagipon awak memang da banyak berubah . banyak sangat . Semoga bahagia la saya doakan untuk awak . Sya akan selalu perhatikan awak walaupun hanya dari jauh . 


Itu keputusan yang terbaik untuk awak , walaupon itu bukan kputusan yang terbaik untuk saya . Saya terima dengan redha . Terima kasih awak untuk segala-galanya . Awak akan sentiasa saya kenang . Semua kenangan kite dulu akan saya cube elakkan jauh-jauh . Kerana tu semua dah tinggal kenangan . Setiap kali ingat balik kenangan-kenangan tu mesti saya sedih dan nangis . Awak tak pernah tau ape yang saya rasekan ? 
Hanya mampu bagi senyuman palsu :) Bye awak ! Semoga bahagia selalu tanpa saya.





Semua tuu dah tinggal kenangan :'(
Dengan berat hati , saya relakan awak pergi .

itu saje , doakan kebahagiaan syiqah tanpa dia . Bye, assalamualaikum .


Terima Kasih Sudi Bace Entry Kite ! *peace*

1 comment:

  1. qah just pk satu benda nih
    ALLAH dah sediakan seseorg yg lbh baik drpd dia tuh.keep smiling and stay strong.say peace :)

    ReplyDelete